POST-KOGNITYVINIS MOKYMAS

 

Tomas Lagūnavičius, “Anti-Hero Anthology 1”, acrylic on hardboard, 60x120x1.5 cm, 2020

 

About me: I am a multi-disciplinary, mixed-media artist and my art has always been a manifestation of my vision of the world. My creative work includes visual and performing arts. I am also a member of various associations, such as International Association of Visual Artists (IAVA), National Association for the Visual Arts (NAVA), International Association for Visual Culture (IAVC), Agency of Lithuanian Copyright Protection (LATGA), etc.

About my work: In 2019, I have presented three exhibitions of my multi-disciplinary art at the Contemporary Art and Science Center in Kaunas, Lithuania (“Farewell to Berlin (1)”, “Minimalist Experiments of Intelligent Actions”, and “Conceptual Simulacra’ Simulacra”). And in 2020, I have also presented three exhibitions at the same Center (“Anti-Corona Line”, “Maps of the Anti-Heroic Era”, and “Yellow”) which were followed by my performances. In addition, all of my visual artworks have a certificate of authenticity.

Price of the painting: 500 euro + post expenses

Payment: via PayPal

https://paypal.me/TomasPaintings?locale.x=en_US

Contact: thomaslagun@gmail.com

 

Kvietimas mokytis

 

Tomas Lagūnavičius pristato net du kūrinius skirtus „Kauno mitiniam žvėriui“

 „Kauno mitinis žvėris“ – nuostabus, įdomus ir mistiškas projektas. Tai – projektas apie praeities ir dabarties Kauną, kuris skatina domėtis savo miesto istorija bei prisidėti prie jos kūrimo dabar. Tai - projektas apie mus – apie mus kartu ir apie kiekvieną atskirai, tad koks bus tas „Kauno mitinis žvėris“ priklausys tik nuo mūsų.Įkvėpti šio personažo, mes taip pat prisidedame prie šios legendos kūrimo ir parengėme netgi 2 kūrinius:1. „Mitinio žvėries coaching‘as“. Tekstas skirtas „Kauno mitinio žvėries“ programos kvietimui skurti pasakojimą tema „Kaip Kauno Žvėris kovoja su negandomis?“. Šiame tekste atsispindi „Kauno mitinio žvėries“ pagalba žmonėms pandemijos metu. Šis personažas remdamasis įvairiais lavinimo metodais ar būdais skatina žmones įgyti naujų įgūdžių ir siekti pokyčių. Mūsų pasakojime „Kauno mitinis žvėris“ ragina žmogų savyje atrasti reikalingus gebėjimus, juos ugdyti, siekti pasikeitimų, o visų svarbiausia nepasiduoti slogioms emocijoms pandemijos metu.2. „Naujasis žvėriškumas“. Tai – dramaturginis kūrinys, kuriame žmogus pasakoja savo prisiminimus. Čia jis susiduria su dviem diskursais, kurie įprasminti simboliuose: „Kauno mitinis žvėris“ – regiono simbolis, o „Globali gyvatė“ – globalaus, postmodernaus pasaulio simbolis. Todėl, pagrindiniam herojui tenka atsigręžti į savo vietą, į savo regioną („Kauno mitinio žvėries“ simbolis), tam, kad galėtų suvokti globalius procesus („Globalios gyvatės“ simbolis). Tai – retorinis kūrinys, kuriame nėra galutinių atsakymų, tačiau bandoma ieškoti sąsajų tarp vietinių ir globalių procesų: kaip jie tarpusavyje ne tik konkuruoja, bet ir padeda vienas kitam integruotis ir prasiplėsti.Dramaturginis kūrinys „Naujasis žvėriškumas“, net tik bus tekstinis kūrinys, tačiau artimiausiu metu planuojama ir jo ekranizacija. Pasibaigus karantinui „dienos šviesą“ išvys ir monospektaklis, kurio metu sužinosite ir rasite, kur kas daugiau atsakymų.

TAPK POSTMODERNISTU

 

 Norime ar nenorime mes gyvename postmodernioje visuomenėje. Mes galime perskaityti daugybę filosofų, sociologų, kultūrologų, psichologų ir kt. straipsnių „kas tai yra“ - ta postmoderni visuomenė. Tačiau, kaip gyventi postmodernioje visuomenėje? Kaip tapti postmoderniu? Keletas žingsnių, kaip tai galima padaryti:
1. Tapk daugiaprojektinis žmogus.
Jūs galite tuo pačiu metu būti įvairus. Vienu metu galite vykdyti daugelį savo gyvenimo projektų. Nei vieno projekto neatsisakykite, darykite tai, ką norite šiame gyvenime. Net jei jūsų gyvenimo projektai vienas kitam prieštarauja, postmodernistui tai yra visiškai vis tiek. Jis savęs neidentifikuoja nei su vienu, jis yra žmogus darantis projektus.
Nuotrauka iš asmeninio archyvo

POSTMATRICINĖS ASMENYBĖS KONCEPTAS

   Kodėl mes skirtingai suprantam realybę?Šis klausymas visada buvo svarbus filosofams, psichologams ir kt. Dėl to kad skirtingai abstrakčiai konstruojame realybę. Naudodami skirtingas kategorijas mes skirtingai interpretuojam pasaulį. Šis skirtingas realybės konstravimas maišo komunikacijai tarpusavyje. Kokiu teoriniu konceptu galima būtų tai paiškinti?Jungiant Gilles Deleuze - rizomos ir Ernst Cassierer- simbolinės mąstymo koncepcijas atsiranda postmatricinis asmenybės konceptas.G. Deliozas kalba apie rizomą ir įvardija ją kaip plokštumą kurioje formuojasi asmenybės geismai. Tačiau mano manimu ,viskas yra sudėtingiau. Mąstymo įvairovė sukuria ne vieną plokšią rizomą ,o daug rizomų, vienoje asmenybėje. E. Cassieras išskiria kalbinio, mitinio, religinio, meninio, mokslinio simbolinio mąstymo tipus. Gintaras Mažeikis prideda dar ir ideologinį mąstymą. Manau kad jų yra žymiai daugiau tai poetinis,muzikinis,afektinis, kinestezinis ir kiti mąstymo būdai. Šie mąstymo tipai tai ir yra kitos rizomos ,kurios kuria daugiasluoksnę asmenybę. Jeigu įsivaizduosime asmenybę kaip tortą su įvairiais sluoksniais ,kur sluoksniai yra ankščiau išvardinti simbolinio mąstymo tipai tai galiu teikti kad mes esame postmatricinės asmenybės. Žinoma simbolinio mąstymo sluoksniai yra tarpusavyje susieti ,bet konkrečioje situacijoje dažniausiai dominuoja kažkuris.

Nuotrauka iš asmeninio archyvo

NAUJAS SEMINARAS. Kaip lengvai integruoti kūrybines užduotis pamokose

 Dalis mokytojų vengia kūrybinių užduočių pamokose, nes jos sunkiai integruojamos ir užima daug laiko joms atlikti. Todėl sunku planuoti pamoką. Yra nesudėtingų kūrybinių užduočių, kurias lengva integruoti į įvairias pamokas. Kūrybinės užduotys turi būti parengtos iš karto ir suderintos su pamokos tematika. Kompetentingas mokytojas turi turėti platų kūrybinių užduočių arsenalą, kurias nesudėtinga būtų paruošti pamokai. Šioms užduotims nereikia papildomų techninių priemonių ir galima jomis naudotis paprastomis mokiniams prieinamomis priemonėmis.

Įprotis kiekvieną pamoką kurti ką nors naujo, sumažina nerimą ir pasipriešinimą kituose mokymo etapuose, kai reikia įgyvendinti sudėtingus projektus.

Šiame seminare mokysimės nesudėtingų kūrybinių užduočių, kuriuos galima lengvai integruoti į lengvas pamokas. Seminare bus teorinė ir praktinė dalys.

Jei susidomėjote, rašykite į el. p. tomassem@gmail.com arba skambinti tel. 8621 69141

NAUJAS SEMINARAS. Kaip kuriamos nuostabios drabužių parduotuvės?

 

„Aktyvios parduotuvės“ strategija padeda pardavėjams ir klientams gerai jaustis joje. Šią strategiją bando įgyvendinti ZARA, NEW YORK ir kt. parduotuvės. Kad ši strategija būtų sėkmingai įgyvendinta, reikalinga tam tikra darbuotojų motyvacijos sistema. Ir, žinoma, geras prekių išdėliojimas pagal 6 pagrindinius variantus. Taip pat svarbu, gražūs ir efektyvūs klientų sutikimo ir aptarnavimo ritualai, kurie naudojami drabužių parduotuvėse. Ritualai reikalingi tam, kad klientai jaustųsi saugūs, galėtų formuoti drabužių kolekcijas, pirkti papildomų ekseksuarų ir kt. Didelę įtaką daro parduotuvės vizualinis, audialinis, taktilinis ir odorinis (kvapais) parduotuvės apipavidalinimas. Tai tiesiogiai turi įtakos, kiek klientas išbus ir skirs laiko drabužiams matuotis ir kt.

   Seminare teoriškai aptarsime, kaip derinti aktyvių parduotuvių strategiją su prekių išdėliojimu, ritualais ir jos apipavidalinimu. Kokia galėtų būti labiausiai priimtini varinžantai jūsų parduotuvėje. Seminaras bus iliustruojamas filmuota ir garso medžiaga, kurioje bus pateikti konkretūs pavyzdžiai, kaip tai daroma kitose žinomose prekės ženklų parduotuvėse.

  Jei susidomėjote, rašykite į el. p. tomassem@gmail.com arba skambinti tel. 8621 69141

NAUJAS SEMINARAS. Kaip ikimokyklinio amžiaus vaikus išmokyti mąstyti ir spręsti problemas

Darželyje yra formuojami pagrindiniai mąstymo ir problemos sprendimo lygiai. Yra metodų, kuriuos naudojant galima sėkmingai vystyti asociatyvų ir abstraktų vaikų mąstymą. Sėkmingai išlavinus mąstymą, vaikas geriau mokosi mokykloje, turi mažiau elgesio problemų ir kt. Mąstymas skirtas spręsti kasdieninius klausimus ir problemas.

 Yra 15 pagrindinių mąstymo būdų, kuriuos naudojant galima suprasti pasaulį ir jame tinkamai elgtis. O taip pat yra 4 metodikos, kaip spręsti problemas ikimokyklinio amžiaus vaikams. Visa tai mokysimės seminare praktiškai.

 Jei susidomėjote, rašykite į el. p. tomassem@gmail.com arba skambinti tel. 8621 69141

Jau "Pegaso" knygynuose knyga: "POSTNETOKRATU TAPK. 100 ŽINGSNIŲ. PRAKTINĖ FILOSOFIJA"

   Terminą „netokratai“, XX amžiaus aštuntajame dešimtmetyje įvedė muzikantas, filosofas, sociologas Aleksandras Bardas. Jis kalbėjo apie internetinę revoliuciją, netokratų ruošimąsi pakeisti buržuaziją. Netokratas įgavo valdžią formuodamas socialinius ryšius internete, kažkiek ir realiame gyvenime - visa tai mokėjo panaudoti, siekdamas didesnės valdžios. Jis tikėjo, kad pinigai valdžios nesuteikia, bet ji įgaunama sėkmingai išvysčius verslą: startupas, crowdfundin`go pagrindu sukurtas verslas ir kt.

   Netokratas – žmogus, didžiąją savo kūrybinės energijos dalį nukreipęs stiprinti įtaką internetinėje erdvėje. Jo kuriamas turinys paveikė kitų žmonių sprendimus. Susikūrė nauja valdančioji klasė, kuri dėl įtakos kovojo su buvusiais žemvaldžiais, iš ankstesnių amžių ateinančia buržuazija, kurios pagrindinis įrankis buvo pinigai (kapitalas).

   Iki šio laikotarpio netokratija modifikavosi, prisitaikė ir jų jau nebegalima vadinti netokratais. Pirmas atsiradęs pokytis, kad netokratai pradėjo investuoti į realų verslą. Pavyzdžiui, jei jūs turite internetinę parduotuvę, tai norite ar ne, reikės turėti logistikos sandėlius, o tai netiesiogiai skatins atidaryti standartines parduotuves kuriame nors prekybos centre. Pavyzdžiui, kas įvyko su Sports Direct Kaune arba  Google įkūrėjai, pradėję kurti autonomiškai valdomas mašinas. Šie pavyzdžiai rodo, kad netokratai grįžta į realią gamybą, todėl juos reikėtų vadinti postnetokratais. 

   „Pliusai“ būnant postnetokratu:

  1. Jūs galite būti sėkmingas internetinėje ir realioje gyvenimo erdvėse;
  2. Galite realiame pasaulyje pasinaudoti internete savo sukurtu autoritetu;
  3. Turite daugiau laisvės ir pasirinkimų, sprendžiant vienas ar kitas problemas.

Jau "Pegaso" knygynuose knyga: "BŪK POSTEGZISTENCIALISTAS. 100 žingsnių. Praktinė filosofija."

 Identiteto (lot. identitas (kilm. identitatis) – tapatybė, individualumas, „Aš“ vientisumo ir išbaigtumo pajautimas) ir savasties paieška yra viena svarbiausių globaliame pasaulyje gyvenančio žmogaus užduočių. Žmogus, ieškodamas identiteto, susiduria su įvairiomis kliūtimis. Pirma - identitetų variantų pasirinkimas yra labai platus - šiuolaikinis žmogus gali tapatintis su tradicionalistais, postmodernistais, pragmatistais ir kt. Antra - žmogus gali būti nesusidūręs su šiomis tapatybėmis, kurių vertybės, elgesio modeliai, mąstymo stereotipai ir kt. yra neaiškūs, bei nežinotų, kaip juos reikėtų realizuoti praktiškai. Šioje knygoje aprašau vieną iš šiuolaikinės visuomenės identitetų – postegzistencialisto tapatybę.

     Postegzistencialistas - autentiškai gyvenantis žmogus, užpildantis savo egzistenciją prasme, verte, ir nėra atsakingas už savo pasirinkimus. Postegzistencialisto tapatybė skiriasi nuo egzistencialisto. Svarbiausias skirtumas - egzistencialistas atsako už savo pasirinkimus, o postegzistencialistas – ne. Kodėl postegzistencialistas neatsako už juos?

 1. Centrinės nervų  sistemos  tyrimai  rodo,  kad  mūsų  sprendimai  priimami  nesąmoningai. Sąmonę jie pasiekia tik po 3- 60 sek.

 2. Sudarant turinį, reikia atsižvelgti į išorinės aplinkos impulsus: žmonių elgesį, reklamą, socialinės normas ir kt.

 3. Visos vertybės ir elgesio normos yra santykinės, nėra žmogaus elgesio vienodų vertinimo kriterijų.

4. Šiandieninis mano „Aš“ skiriasi nuo vakarykščio „Aš“. „Aš“ yra dinamiškas ir kintantis. Todėl už vakarykščio „Aš“ sprendimus negalite būti atsakingas.

 Šioje knygoje pateikta 100 žingsnių tiems, kurie norėtų būti postegzistencialistais. Kaip juos

 įgyvendinsite praktiškai gyvenime, renkatės jūs, todėl knygos autorius už tai neatsako.

 Kaip veikia 100 žingsnių sistema? Judėti galite pasirinktinai. Pirmas veiksmas - išsirinkti pradinį žingsnį. Viską skaitykite atidžiai.

 Ši knyga parengta iš trijų praktinių dalių: teorija, pratimai ir vietos užrašams. Perskaitę teoriją, pratimų galite ir neatlikti. Jeigu nuspręsite atlikti, tuomet užrašykite savo patirtis, mintis, jausmus ir kt. Patartina pratimus atlikti, nes be patirties yra mažai galimybių kažką analizuoti ir daryti išvadas.

POSTREALIZMO KINO FILMO STILIAUS MANIFESTAS. 2017.02.10

 1. Postrealistiniame kino filme sujungiamos kontroliuojama meninė ir nekontroliuojama kasdieninė realybės.
2. Nekontroliuojamos kasdieninės realybės, kaip ir kontroliuojamos meninės, atsitiktiniai reiškiniai yra svarbūs kino kūryboje.
3. Nekontroliuojamos kasdieninės realybės vaizdai ir garsai neturi būti susiję su kino filme kontroliuojamais meniniais vaizdais ir garsais.
4. Svarbu sąmoningai griauti vaidybinį imitacinį meninio filmo pojūtį nekontroliuojamos realybės intarpais.
5. Žiūrovams neleidžiama visiškai pasinerti į netikrą realybę. Kasdienybės intarpai grąžina į realybės poliariškumo suvokimą.

NUOBODULYS IR  KASDIENYBĖ. 2017.02.04

 Kasdienybė sukelia mums įvairių jausmų: nerimą, pasitenkinimą, pyktį, laimę, nuobodulį ir kt.

Laimės, nerimo, o kartais ir baimės jausmą, sukelia netikėti, ilgai laukti, keisti įvykiai. Dažniausiai, ko gero, patiriamas jausmas - nuobodulys.  Galima išskirti šias nuobodulio rūšis:

  1. Esamo paprastas – žmogus jaučia nuobodulį dėl kasdieninių įpročių, rutinos, įvykių ir kt. Pavyzdžiui, valyti grindis.
  2. Praeities paprastas - prisiminti  įvykį iš praeities. Pavyzdžiui, prisiminti praleistą laiką žiūrint neįdomų filmą kino teatre.  
  3. Ateities paprastas - laukti nuobodaus įvykio. Pavyzdžiui, žinote, kad reikės dalyvauti gimimo dienos šventėje, žinodami, kad joje nieko įdomaus nevyks.
  4. Esamo testinis - Ilgai dalyvaujant nuobodžiame vyksme, atsiranda nuobodulys. Pavyzdžiui, darbe vykdote ilgai trunkantį ir neįdomų projektą.
  5. Praeities testinis – prisiminimas apie neįdomų vyksmą, kuriame teko ilgai dalyvauti Pavyzdžiui, gulėti ant sofos ir žiūrėti televizorių
  6. Ateities testinis - numatomas ilgai trunkantis neįdomus vyksmas. Pavyzdžiui, apmąstymai,  kokius neįdomius darbus reikės atlikti. Pavyzdžiui, žinote, kad reikės dalyvauti dvejose neįdomiose paskaitose.
  7. Abejingumo nuobodulys - nieko nesinori, net keisti ir savo gyvenimo nuobodžios kasdienybės.

Ką daryti, kad būtų įdomu gyventi?

  1. Kiekvieną dieną nuveikite ką nors naujo.
  2.  Kiekvienai dienai renkite šventes.
  3. Kurkite, bet nekopijuokite.

 

 Tomo Lagūnavičiaus fotografija

KONCENTRATO FUNKCIJOS.2017.02.04

 

Koncentratas, užsipildytas prasmėmis, pradeda savo egzistenciją imanentiniame pasaulyje. Imperatyvus jo poveikis pasireiškia įvairiuose asmenybės veiklos srityse:

  1. Gnostinėje – jis tiesiogiai daro poveikį pažinimui, suteikdamas jam vieną ar kitą formą bei intensyvumo.
  2. Aksiologinėje – formuoja vertybėmis pagrįstą elgesį.
  3. Hedonistinėje - sukuria malonumo ritualus ir nurodo pasitenkinimo objektus.
  4. Komunikacinėje - apibrėžia komunikacinius objektus, kurie suteikia reikiamą stiprinantį ar  slopinantį koncentratą .
  5. Ugdymo(si) - koncentratas keičia mokymosi ir saviauklos procesą ir kt.

 Koncentratas savo daugiafunkcionalumu  gali radikaliai keisti asmenybės būvį  ir jos interpretaciją

  Tomo Lagūnavičiaus fotografija

SIMULIAKRAS KAIP VIENINTELIS ATSINAUJINANTIS GĖRIS. 2017.02.01

 Kopijavimo džiaugsmas, atitikimas modeliui yra produktyvus (G. Deleuz, 1969). Tačiau, ar atsikartojantis tiesos produktyvumas ir tikslumas gali sukurti ką nors naujo? Nemanau, tik simuliakras per savo imitaciją, kūrybinį prisitaikymą įgauna išorinio panašumo. Simuliakras priverstas "gudrauti", t. y. kurti savo prisitaikymą" remiantis panašumo efektu". Norėdamas sukurti panašumo įspūdį, simuliakras turi užsipildyti naujomis prasmėmis apibrėžtos formos rėmuose. „Simuliakrų" stebėtojas ... jau nevaldo jo (simuliakro)..., jam susidaro panašumo įspūdis. „Simuliakre slypintis" beprotiškumas, tapimas beribiu" sudaro sąlygas formuotis naujiems, dar nestruktūruotiems koncentratams, o tai galimybė visada tapti kažkuo nauju. Todėl iš pradžių kurkite simuliakrus, kaupkite patyrimų ir asociacijų koncentratą, kurį analitiškai, kūrybiškai perdirbę, gausite dar vieną koncepciją, kurią vėliau simuliuodami, galėsite vėl pakeisti arba palikti neveiklų begalinės mentalinės rizomos plote

 Tomo Lagūnavičiaus fotografija

KLAUSIMO TEATRO STILIUS .2017.02.01


Manifestas
1. Kiekvienas spektaklis turi temą, kurią analizuoja jo metu. Tema išreiškiama klausimu.
2. Klausimas ir yra spektaklio pavadinimas.
3. Tekstinę ir kitą medžiagą spektaklio klausimui režisierius renka iš anksto.
4. Spektaklio metu medžiaga pateikiama įvairiomis formomis .
5. Spektaklio vaizdo, garso, skaitmeninė ir kita medžiaga tampa spektaklio apipavidalinimu.
6. Spektaklio esmę sudaro dialogas su žiūrovu spektaklio teksto suformuluota klausimo tema.

 Iš Post  proceso teatro archyvo

NAUJAS SEMINARAS. 97 variantai, kaip sukurti naują arba tobulinti švietimo įstaigą. 2017.02.01

 Mokyklų variantų yra labai daug. Kiekvienas švietimo įstaigos vadovas su savo komanda gali ją kurti iš naujo arba tobulinti jau esamą variantą. Kaip tai daryti? Mąstyti analitiškai ir perrinkti visus žinomus švietimo įstaigos  variantus. Šiuo metu galima išskirti švietimo įstaigų 97 variantus. Kurį pasirinksite jūs, priklausys nuo situacijos, švietimo politikos, švietimo įstaigos komandos ir, žinoma, vadovo.  Norint rinktis, reikia žinoti. Seminare bus pateikti švietimo įstaigos 97 variantai. Vadovai ir jų komandos išklausę, galės išsirinkti dominančius variantus. Vėliau, seminaro metu bus galima gilintis pasirinktų variantų ypatumus, niuansus, įgyvendinimo galimybes. Šis teorinis seminaras – tai seminaras, kuris gali turėti praktinių pasekmių.

Jei susidomėjote, rašykite į el. p. tomassem@gmail.com arba skambinti tel. 8621 69141

FILOSOFAS IR JO EGZISTENCIJA

 Galima išskirti 5 šiuolaikinio filosofo egzistavimo ,laike ir erdvėje, būdus:
1. Akademinis - orientuotas į mokslinių darbų kūrimą ir akademinę karjerą,
2. Pragmatinį - komercinį. Kada filosofijos žinios taikomos įvairiose mokslo, socialinės , verslo ir kt. srityse.
3. Filosofinių mokyklų privatus kursai. Neformalus švietimas pagal patvirtintą programą,
4. Neformalus grupinis .Susitikimai, filosofinės diskusijos .
5. Individualus . Savarankiškas diskurso kūrimas .
Filosofas gali egzistuoti visais būdais, skirtingame laike ir erdvėje.Jis neturi būti vientisas, Jis turi būti rizomiškas ir neprisirišti prie vieno egzistencijos būdo.
Filosofas turėtu ieškoti:
1.Naujų problemų.
2.Kurti savo konceptus.
3.Kurti savo metodologija.
4.Kurti alternatyvinį mąstymą.
5.Kurti argumentų konstrukcijas.
6.Kurti filosofuojanti personažą ir kitą
Svarbiausiai neužmiršti , kad filosofija tai galimybė abstrakčiai apmąstyti asociatyvų pasaulį.

POST PROCESO TEATRAS VYKDO EKSPRESYVIOS PASĄMONĖS VAIDYBOS MOKYKLOS NEMOKAMUS MOKYMUS

 © Karolinos Černevičienės nuotr.

Užsiėmimai vyks du kartus per savaitę. Pirmadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 20 val. Mokytis kviečiami profesionalūs ir neprofesionalūs aktoriai: moterys ir vyrai nuo 16-os iki 70 metų. Mokymų trukmė - pusantro mėnesio. Mokymų metu dalyviai vaidins spektakliuose:
"KELIONĖS LAIKE" Premjera 2017.02.20 
Atranka vyks:
2017.01. 20 (18-20 val.), .
Adresas: Pašilės g. 34, Kaunas arba skambinti Nr. 8601 72 101

Turėti sportinę aprangą.

Psichologas: tūkstančiai merginų neturi jokio šanso susirasti vyrą

© Shutterstock nuotr. 

Vilniuje vaikšto tūkstančiai vienišų 20-32 m. merginų, kurios jokio šanso susirasti vyrą neturi, nes vyrų yra žymiai mažiau nei moterų dabar, „Žinių radijui“ sakė psichologas Tomas Lagūnavičius.
Tokiuose dideliuose miestuose kaip Vilnius, vyrai nori tik padraugauti, todėl, kad atsirado vadinamoji hipsterinė kultūra. Kas tai yra? Būk laimingas. Padirbai 5-6 val., gavai pajamas, o paskui laisvalaikis. O įsivaizduokite, pasiimi moterį, reikės vaikus auginti, ją prižiūrėti, paskolą namui imti, viskas ant tavęs gula. Tai didina laimės koeficientą ar mažina? Komunistų laikais sakytų, kad didina, kad reikia šeimą sukurti. O dabar nereikia to. Dalis žmonių nori kurti šeimas, bet jų yra vis mažiau ir mažiau, nes mes orientuojamės į asmeninę laimę“, - laidoje „Prie pietų stalo“ kalbėjo T. Lagūnavičius.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/psichologas-tukstanciai-merginu-neturi-jokio-sanso-susirasti-vyra.d?id=70631052